Menu / szukaj

Defender 110 300Tdi na wycieczki i do przeprawy

4x4 defender modyfikacje przebudowa

Defender 110 300Tdi na wycieczki i do przeprawy

To już drugi Defender 110 w historii tego właściciela, którego modyfikacja została wykonana w serwisie LANDWORLD. Jego poprzednik został przekazany do używania młodszemu pokoleniu więc otrzymaliśmy kolejny egzemplarz po wymianie na nową karoserii i listą życzeń.
• Podniesiono zawieszenie +2″
• Założona blokada tylnego mostu
• Wykonano tuning silnika podnoszący moc do 140KM oraz duży sportowy intercooler
• Zamontowano przedni metalowy zderzak UP oraz tylny militarny ze stopniem i dodatkowymi narożnikami
• Zamontowana wyciągarka ESCAPE EVO o sile uciągu 12000Lbs ze ślizgiem i syntetyczną liną, z zabezpieczeniem elektromagnetycznym oraz dodatkowym sterowaniem z kabiny przełącznikiem w systemie CARLING
• Zamontowany snorkel Safari
• Zamontowana komplet osłon podwozia
• Zamontowany noszak koła
• Wykonana zabudowa środka z dedykowanych do Defendera paneli i konsol przystosowanych do montażu przełączników w systemie CARLING, dodatkowych wskaźników oraz radia i radia CB
• Zmienione opony na MT 265x75x16
Ponieważ mamy okazję obserwować jak przygotowane przez nas auto sprawuje się w terenie możemy z całą pewnością stwierdzić, że ten etap przebudowy został zakończony sukcesem. Najlepiej o tym świadczy zadowolona mina kierowcy i uśmiech na jego twarzy po pokonaniu kolejnej przeszkody. Jeszcze większy uśmiech i radość wywołuje u niego tzw. wklejenie się w jak najbardziej zabłocone i mokre miejsce a do wyszukiwania takich ma wrodzony talent. Trzeba przyznać, że Defender jest dla niego stworzony i umie go używać zgodnie z przeznaczeniem.
W planach następnego etapu przewidziany jest montaż przedniej blokady, bagażnika z oświetleniem i może jeszcze coś…

Defender 110 TD4 z Francji na wyprawy i rodzinną turystykę 4×4

4x4 defender modyfikacje przebudowa wyprawy

Defender 110 TD4 z Francji na wyprawy i rodzinną turystykę 4×4

Defender 110 należący do pracującego w Polsce francuza. Sposób i założenia przygotowania tego auta zakładały odbycie długiej kilkumiesięcznej rodzinnej podróży z Ameryki Południowej aż na Alaskę. Ze względu na liczną rodzinę, w której skład oprócz małżonki wchodzi czwórka małych dzieci, oprócz dobrego przygotowania mechanicznego właścicielowi zależało bezpieczeństwie i wygodzie. W tym prawie nowym bo ok. dwuletnim Defenderze należało przedewszsytki wykonać dokładny przegląd oraz dokonać niezbędnych zmian przystosowujących do turystyki 4×4.
• Zmodyfikowane zawieszenie podniesione +2″ oraz nowe sprężyny i amortyzatory
• Wymiana wahaczy na wzmocnione z korekcją +3 stopnie
• Założenie nowych opony 265/75/16
• Zamontowanie metalowego zderzaka oraz wyciągarki Warn 9.5 XP ze ślizgiem i liną syntetyczną
• Zamontowanie dodatkowego zbiornika paliwa i
• Zamontowanie dodatkowego zbiornika wody
• Montaż aluminiowego bagażnika dachowego Front Runer mieszczącego 2 namioty dachowe
• Dodatkowo w celu kontroli pobory prądu zamontowano sterowanie System IBS oraz 2 akumulatory żelowe OPTIMA
• Montaż tylnej drabinki, tylnego zderzaka i noszaka koła zapasowego
• Założenie dodatkowego oświetlenia z przodu, boków i tyłu
Dodatkowo Defender otrzymał kilka udogodnień w zakresie wyposażenia bardzo przydatnych w dłuższej podróży.
Francuska rodzina podróżników udowodniła, że liczna rodzina i małe dzieci nie są przeszkodą w realizacji marzeń o dalekich podróżach. Nie trzeba spędzać wakacji w luksusowym hotelu, żeby zapewnić dzieciakom ciekawe i szczęśliwe dzieciństwo. Takie podejście do życia przydało by się zaszczepić niejednej rodzinie spędzającej życie przed komputerem i telewizorem. Podziwiamy i gratulujemy podróżniczego planu, w którego realizacji pomaga może siermiężny ale dobrze przygotowany Defender, który można powiedzieć, że należy do rodziny.

DEFENDER 110 TD4 do zabawy 4×4

110 4x4 defender modyfikacje off road przebudowa

Defender 110 Td4 stworzony do zabawy 4×4

Defender 110 pickup częściowo przebudowany ale potrzebujący dodatkowych zmian i kilku poprawek. Część prac zostało wykonany początkowo w innym miejscu. Prawdziwy monster, wysoki na ogromnych oponach, którym właściwie bez zastanowienia można wjechać w każdą przeszkodę jaka stanie mu na drodze.
W efekcie końcowym po zakończeniu wcześniej rozpoczętych modyfikacji właściciel zyskał auto będące pogromcą terenu.
• Podniesione zawieszenie +2″ OME
• Zmodyfikowane wahacze
• Zwolnice
• Koła 37″
• 100% blokady mostów przód i tył
• Metalowy przedni zderzak
• Wyciągarka Warn 9,5 XP
• Syntetyczna lina 100%
• Blokady przedniego i tylnego mostu
• Osłony drążków, mostów i zbiornika
• Noszak koła zapasowego
• Zderzaki tylne i metalowe progi
• Aluminiowy bagażnik Front Runner
• Dodatkowe oświetlenie przód, boki i tył
• Wymieniona mapa w komputerze silnika i wiele innych.
Oraz kilka drobiazgów przydatnych przez zabawie w off road.
Jeżeli można mówić o kolejnych stadiach rozwoju Defendera to ten egzemplarz jest chyba na jego szczycie.

DEFENDER 110Td4 na wyprawy i do terenu

110 def defender przebudowa

Defender 110 przebudowany do wyprawach a także do zabawy 4×4 w terenie

Defender kolejny już w kolekcji właściciela. Po pozytywnych doświadczeniach ze starszym modelem przebudowanej 90’tki na wyprawie do Ameryki Południowej i kilku bliższych imprezach 4×4 przyszła pora na fabrycznie nowy Defender 110. I w tym przypadku założenia przeprowadzonej modyfikacji miały na celu przygotowanie kompleksowe auta wyprawowego i do zabawy off road. Starannie przemyślana koncepcja i lista wymagań zaowocowała kolejnym nie bojącym się dalekich wypraw i przeszkód terenowych autem.
Wszechstronnie przygotowany do wypraw dalekich i bliskich Defender 110
• Zamontowane zawieszenie OME +2″ OME
• Zamontowane zmodyfikowane wahacze
• Założone opony 275/75/16
• Zamontowany metalowy zderzak
• Zamontowana wyciągarka znanego producenta Warn 9,5 XP z syntetyczna liną i aluminiowym ślizgiem
• Zamontowana 100% blokada przedniego i tylnego mostu.
• Założony komplet osłon podwozia: drążków, mostów oraz zbiornika
• Założone metalowe progi i tylne zderzaki oraz noszak koła zapasowego
• Zamontowany na dachu aluminiowy bagażnik Front Runner
• Założony namiot dachowy ARB
• Zamontowane na bagażniku dodatkowe lampy do oświetlenia przodu, tyłu oraz na boki
• Podłączony system IBS umożliwiający kontrolę poboru prądu oraz dwa akumulatory żelowe OPTIMA
Dodatkowo jak zwykle zastosowano wiele przydatnych drobiazgów.
Mieliśmy okazję podziwiać jak ten egzemplarz Defender’a sprawdza się w terenie zarówno na wycieczkach po Polsce jak i na wspólnej wyprawie do Albanii. Może jest trochę długi i ostre zakręty na wąskich drogach w Górach Przeklętych czasem stanowiły dla niego problem ale pod względem dzielności terenowej oraz wygody podróżowania z rodziną jest idealny.

Defender 90 Td5 na bliskie i dalekie wyprawy

90 Ameryka Południowa defender przebudowa realizacje wyprawy

Defender 90 Td5 na bliskie i dalekie wyprawy

Defender 90Td5 przebudowany do wypraw bliskich i dalekich. Założeniem przygotowanie tego auta było przystosowanie go do rozmaitych warunków terenowych i pogodowych a także zapewnienie bezawaryjności podczas dłuższej wyprawy. Zastosowane rozwiązania pozwalają na wygodne podróżowanie oraz zapewniają w pełni kompletne wyposażenie wyprawowe.

• Podniesione zawieszenie +2″ ze zmienionymi wahaczami
• Założona blokada tylnego mostu ARB
• Zamontowany metalowy zderzak z wyciągarką WARN 9,5XP
• Zamontowany bagażnik Front Runer a na nim namiot dachowy ARB
• Zamontowane progi, osłony podwozia, noszak kola zapasowego oraz drabinka dachowa
• Zamontowane tylne zderzaczki UP
• Zainstalowana w środku dodatkowa konsola na przełączniki i wskaźniki,
• Podłączona przetwornica
• Doposażenie w radio CB, metromierz oraz nawigację Garmin 620
• Podłączony system IBS umożliwiający kontrolę poboru prądu oraz dwa akumulatory żelowe
Dodatkowo kilka drobiazgów i można ruszać w drogę. Ten model Defendera daje dużo możliwości ciekawych modyfikacji. 90’tka ze względu na swoją niedużą jeszcze długość jest idealna w przypadku wypraw gdzie przewidywane są trudniejsze technicznie tereny. Po modyfikacji doskonale sprawdziła się w ponad miesięcznej podróży po Ameryce Południowej. Tak długa trasa okazała się doskonały sprawdzianem możliwości odpowiednio przygotowanego Defendera. Dżunglę, pustynię i strome górskie podjazdy pokonał bez najmniejszego problemu. Nie zaszkodziły mu nawet dwie oceaniczne podróże kontenerowcem na inny kontynent. Mieliśmy także okazję podróżować z nim na dwutygodniowej wyprawie do Albanii.

Defender 90 pickup

90 def defender przebudowa realizacje

Defender 90-tka zbudowany do zabawy w terenie: Zderzak scorion, 2 wyciągarki(przód i tył), 2 stuprocentowe blokady mostów, wzmocnione półosie (MaxiDrive) wzmocnione przeguby z bezpiecznikami, zmienione zawieszenie +2″, zmienione wahacze, wszelki możliwe osłony, progi rurowe, snorkel, opony simex 35″ dodatkowe oświetlenie, mertomierz i wiele innych udogodnień