var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-36656770-1']); _gaq.push(['_trackPageview']);
(function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();
A czym jest dla nas? To nasz ulubiony model Land Rovera jeżeli chodzi o możliwości przebudowy. Naprawdę pozwala na rozwinięcie wyobraźni i wykorzystania nowych pomysłów. Zapraszamy do galerii, zobaczcie sami.
z Pałacu Buckingham – miało to podnieść komfort przewożonych w bagażniku psów z królewskiej psiarni. Jednak sama konstrukcja samochodu okazała się tak nowatorska i udana, że Range Rover w swej pierwszej wersji utrzymał się na rynku przez 25 lat. Najbardziej chyba kultowy model Range Rover Classic był produkowany do początku 1994 roku. Następne generacje Range Rovera to już w pełni wyposażone bardzo luksusowe ale nadal zachowujące rewelacyjną sprawność w terenie samochody. Range Rover, który wstępnie został stworzony jak alternatywa Defendera np. dla bogatych farmerów, obecnie jest bardzo ceniony przez biznesmenów.
Naszym zdaniem jeżeli chodzi o możliwości ciekawej zabudowy najlepszą bazą pozostaje Range Rover pierwszej generacji. W końcu jako jedyny pojazd został wystawiony w paryskim Luwrze jako dzieło sztuki.