Menu / szukaj

DEFENDER 110 TD4 do zabawy 4×4

110 4x4 defender modyfikacje off road przebudowa

Defender 110 Td4 stworzony do zabawy 4×4

Defender 110 pickup częściowo przebudowany ale potrzebujący dodatkowych zmian i kilku poprawek. Część prac zostało wykonany początkowo w innym miejscu. Prawdziwy monster, wysoki na ogromnych oponach, którym właściwie bez zastanowienia można wjechać w każdą przeszkodę jaka stanie mu na drodze.
W efekcie końcowym po zakończeniu wcześniej rozpoczętych modyfikacji właściciel zyskał auto będące pogromcą terenu.
• Podniesione zawieszenie +2″ OME
• Zmodyfikowane wahacze
• Zwolnice
• Koła 37″
• 100% blokady mostów przód i tył
• Metalowy przedni zderzak
• Wyciągarka Warn 9,5 XP
• Syntetyczna lina 100%
• Blokady przedniego i tylnego mostu
• Osłony drążków, mostów i zbiornika
• Noszak koła zapasowego
• Zderzaki tylne i metalowe progi
• Aluminiowy bagażnik Front Runner
• Dodatkowe oświetlenie przód, boki i tył
• Wymieniona mapa w komputerze silnika i wiele innych.
Oraz kilka drobiazgów przydatnych przez zabawie w off road.
Jeżeli można mówić o kolejnych stadiach rozwoju Defendera to ten egzemplarz jest chyba na jego szczycie.

DEFENDER 110Td4 na wyprawy i do terenu

110 def defender przebudowa

Defender 110 przebudowany do wyprawach a także do zabawy 4×4 w terenie

Defender kolejny już w kolekcji właściciela. Po pozytywnych doświadczeniach ze starszym modelem przebudowanej 90’tki na wyprawie do Ameryki Południowej i kilku bliższych imprezach 4×4 przyszła pora na fabrycznie nowy Defender 110. I w tym przypadku założenia przeprowadzonej modyfikacji miały na celu przygotowanie kompleksowe auta wyprawowego i do zabawy off road. Starannie przemyślana koncepcja i lista wymagań zaowocowała kolejnym nie bojącym się dalekich wypraw i przeszkód terenowych autem.
Wszechstronnie przygotowany do wypraw dalekich i bliskich Defender 110
• Zamontowane zawieszenie OME +2″ OME
• Zamontowane zmodyfikowane wahacze
• Założone opony 275/75/16
• Zamontowany metalowy zderzak
• Zamontowana wyciągarka znanego producenta Warn 9,5 XP z syntetyczna liną i aluminiowym ślizgiem
• Zamontowana 100% blokada przedniego i tylnego mostu.
• Założony komplet osłon podwozia: drążków, mostów oraz zbiornika
• Założone metalowe progi i tylne zderzaki oraz noszak koła zapasowego
• Zamontowany na dachu aluminiowy bagażnik Front Runner
• Założony namiot dachowy ARB
• Zamontowane na bagażniku dodatkowe lampy do oświetlenia przodu, tyłu oraz na boki
• Podłączony system IBS umożliwiający kontrolę poboru prądu oraz dwa akumulatory żelowe OPTIMA
Dodatkowo jak zwykle zastosowano wiele przydatnych drobiazgów.
Mieliśmy okazję podziwiać jak ten egzemplarz Defender’a sprawdza się w terenie zarówno na wycieczkach po Polsce jak i na wspólnej wyprawie do Albanii. Może jest trochę długi i ostre zakręty na wąskich drogach w Górach Przeklętych czasem stanowiły dla niego problem ale pod względem dzielności terenowej oraz wygody podróżowania z rodziną jest idealny.